Ny förbättrad version av Mäklare.se

Report this content

Mäklare.se är en av de ledande informations- och tjänsteportalerna inom fastighetsmäkleri. I den nya versionen av mäklare.se har vi förutom en helt ny design även infört möjlighet för bostadssäljare att få anbud från olika lokala fastighetsmäklare.

Mäklare.se är nu lanserad med en helt ny version av webbsidan som ger besökare som skall sälja sin bostad möjlighet att registrera sin bostad för att sedan få anbud / offerter från lokala mäklare. Idén är att kunden skall spara både tid och pengar. Det kan vara väldigt tidsödande att sitta och ringa runt till olika fastighetsmäklare och försöka jämföra mäklarnas olika säljstrategier och provisioner. Nu kan kunden istället på ett enkelt och lättöverskådligt sätt ta del av mäklarnas anbud och sedan i lugn och ro välja ut den mäklaren som man tror kan sälja bostaden till högsta möjliga pris med lägsta möjliga kostnad för säljaren. På mäklare.se har vi också samlat merparten av Sveriges fastighetsmäklare geografiskt så att besökaren enkelt kan få en överblick vilka mäklare som finns i sin egen kommun. Mäklare.se har också en omfattande samling av artiklar som skall hjälpa både köpare och säljare av bostäder att få tag på all information man behöver inför bostadsaffären. Se webbsidan här: http://www.maklare.se/

Taggar: