Ny tjänst hjälper dig hitta leverantör av kök

Report this content

Hus.se lanserar nu en stor guide över kökstillverkare. Syftet med guiden är att hjälpa besökare att välja en köksleverantör som passar med den budget och önskan man har med sitt nya kök.

Vi har ställt ett antal frågor till varje köksleverantör som vilken prisklass deras kök ligger i, vilken leveranstid köken har, vilken garanti man får som kund och mycket mer. Svaren på frågorna finns lättöverskådligt presenterade inne på varje köksleverantörs sida. Dessutom presenteras varje företag med kortfattad information om företaget samt köken de säljer. Man kan också välja att jämföra de olika kökstillverkarna mot varandra genom att kryssa i rutorna för de leverantörer man är intresserad av och klicka på en knapp som heter "Jämför". "Vi tror att detta är en jättebra tjänst för de som ska investera i ett nytt kök säger marknadsansvarig Patrik Larsson. Man kan på ett enkelt sätt få en överblick över vilka tillverkare av kök det finns och dessutom få svar direkt från tillverkarna på ett antal frågor, exempelvis vad man ska tänka på inför köpet av det nya köket. Kort och gott är det ett effektivt sätt att söka och sortera fram sin leverantör av kök!" Besök vår hemsida för att testa tjänsten: http://www.hus.se/kok/

Taggar: