Kommuniké från extra bolagsstämma den 8 augusti 2024 i Quartiers Properties AB (publ)

Vid extra bolagsstämma i Quartiers Properties AB (publ) (”Bolaget”) som ägde rum idag den 8 augusti 2024, fattades i huvudsak nedan beslut med erforderlig majoritet.

Val till styrelse

Stämman beslutade, i enlighet med styrelsens förslag, att utöver de vid årsstämman valda styrelseledamöterna, för tiden intill slutet av nästa årsstämma, välja in Fredrik Björklund som ordinarie ledamot i styrelsen.

Ändring av bolagsordningen

Stämman beslutade, i enlighet med styrelsens förslag, att ändra bolagsordningens första punkt med avseende på bolagets företagsnamn, från Quartiers Properties AB (publ) till Boho Group AB (publ). Ändringen av bolagets företagsnamn är föremål för godkännande av Bolagsverket.

För mer detaljerad information om innehållet i besluten hänvisas till kallelsen som finns tillgänglig på Bolagets webbplats, https://quartiersproperties.com/for-investerare.

Andreas Bonnier, VD

E-post: andreas.bonnier@quartiersproperties.se

Telefon: +46 (0)73-336 65 77

Kort om bolaget

Quartiers Properties är ett fastighetsutvecklingsbolag i toppskiktet avseende design och kvalitet med verksamhet på den spanska solkusten. Bolaget grundades 2014.

Mangold är Bolagets Certified Adviser. Mangold nås på telefonnummer 08-503 015 50 eller e-post ca@mangold.se.