Quartiers Properties lanserar aktieägarprogram med förmåner på Boho Club Marbella

Quartiers Properties AB (publ), en framstående aktör inom fastighets- och hotellutveckling på den spanska solkusten, är stolta över att lansera ett aktieägarprogram. Programmet är utformat för att belöna våra aktieägare med exklusiva förmåner och upplevelser på vårt prisbelönta 5-stjärniga boutique-hotell, Boho Club, i hjärtat av Marbella.

Exklusiva förmåner väntar

För att visa vår tacksamhet för ert stöd, erbjuder vi nu alla aktieägare med mer än 2 000 aktier 20% rabatt vid bokning av hotellrum på Boho Club Marbella. Bokar ni dessutom minst två nätter i sträck, bjuder vi på en trerättersmiddag i vår restaurang. Kom ihåg att regelbundet besöka våra webbplatser quartiersproperties.com och bohoclub.com för att inte missa nya förmåner som vi kontinuerligt uppdaterar med.

Enkelt att boka

Upplev lyxen på Boho Club med bara några klick. Besök vår hemsida för fullständiga villkor och mer information om hur du bokar din vistelse med aktieägarförmåner. Vår reception står redo att välkomna dig på både engelska och spanska.

Hemsida: https://quartiersproperties.com/aktieagarrabatt

Upptäck mer

För mer information om Boho Club och för att kontakta receptionen, vänligen besök bohoclub.com.

Vid eventuella frågor vänligen kontakta:

Marcus Johansson Prakt, VD
Telefon: +46 72-018 5998
Hemsida: www.quartiersproperties.com

Quartiers Properties är ett fastighetsutvecklingsbolag i toppskiktet avseende design och kvalitet med verksamhet på den spanska solkusten. Bolaget grundades 2014.

Quartiers Properties äger och driver Boho Club som är en boutiqueresort på Golden Mile i Marbella med restaurang och 40 hotellrum. Projektet är prisbelönt för sin design och arkitektur och både hotellet och restaurangen har sedan lanseringen 2019 etablerat sig som en ledande aktör i Marbella. Besök Boho Clubs hemsida www.bohoclub.com för att boka hotellrum eller ett bord i restaurangen. Restaurangen är öppen varje dag och serverar frukost, lunch och middag.