Quickbit bjuder in till presentation av delårsrapport för Q3 ‘23/24

Quickbits delårsrapport för perioden 1 januari – 31 mars 2024 publiceras onsdag den 22 maj 2024 klockan 08.00. Samma dag kl. 11.00 håller Quickbit en webbpresentation för investerare där rapporten presenteras.

Daniel Sonesson, CEO, och Daniel Boettge, CFO, presenterar och kommenterar rapporten och verksamhetsutvecklingen. Under presentationen kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor via webbpresentationen. Presentationen kommer att ske på engelska.

Webbpresentationen nås via följande länk:

meet.google.com/cvi-zckx-btp

Rapporten och presentationen kommer att finnas tillgängliga på https://investor.quickbit.eu/finansiella-rapporter/ efter publicering.

Daniel Sonesson, VD

+ 46 73 530 30 25
ir@quickbit.com

Quickbit är ett svenskt fintechbolag som grundades 2016 med målet att förenkla för fler människor och företag att använda kryptovaluta i sin vardag. Idag erbjuder Quickbit säkra och användarvänliga produkter för såväl e-handlare som kunder. Med hittills över €1 miljard i transaktioner genomförda på blockchain, har Quickbit redan möjliggjort och stärkt användningen av kryptovalutor för individer runt om i världen. Quickbit är sedan juli 2019 noterat på NGM Nordic SME. För mer information, besök www.quickbit.com