Förhandsinspelad intervju med Rabbalshede Krafts vd inför bolagsstämman den 28 april

På grund av rådande omständigheter till följd av Covid-19, kommer vd Peter Wesslau och styrelseordförande Stine Rolstad Brenna inte att närvara fysiskt på stämman, men kommer att delta via länk. Vd:s anförande kommer därför inte att hållas under stämman.

Vi har istället förinspelat en intervju med Peter Wesslau som idag har publicerats på vår hemsida. Detta för att alla som vill ställa frågor under stämman ska ha fått ta del av den information som lyfts under intervjun.

Filmen finns publicerad på vår hemsida tillsammans med övriga handlingar till stämman som du hittar här

Anders Olsson
CFO
anders.olsson@rabbalshedekraft.se