Thomas Linnard slutar sin anställning på Rabbalshede Kraft

Efter många år som anställd och VD för Rabbalshede Kraft AB (publ), meddelar styrelsen att Thomas Linnard efter ett gemensamt beslut väljer att avsluta sin anställning.

Håkan Frick fortsätter som tillförordnad VD tillsvidare.

”Thomas har varit avgörande för att bygga upp bolaget från ett litet tillväxtbolag till en av de största aktörerna inom förnyelsebar energi i Sverige. Han har i en föränderlig marknadssituation varit en stor och avgörande del i att ta bolaget till den position det har idag. När nu Thomas väljer att avsluta sin anställning tackar vi för hans gedigna insatser och samtidigt önskar vi Thomas all lycka till framöver.”

För Styrelsen, Håkan Frick

Tel. +46 (0) 702-79 79 43 , E-mail; britta.ersman@rabbalshedekraft.se

Håkan Frick, tf. VD
Tel: +46 (0) 703122255