Radio Design ska växa tredubbelt

Radio Design ska växa tredubbelt Radio Design startar nu en omfattande rekryteringskampanj och ska växa från 135 till 500 medarbetare inom ett till ett och ett halvt år. Som ett led expansionen flyttar Radio Design till ett av mest attraktiva husen i Kista. Fastigheten, som heter Knarranäs 3, ligger mycket centralt i Kista och är med sin speciella arkitektur en välkänd byggnad i det högteknologiska området. - Flytten till de nya lokalerna är del i Radio Designs expansionsplaner. Vi är mycket glada över att få flytta in i ett av de mest attraktiva husen i Kista. Denna fastighet tillgodoser våra behov, både utrymmesmässigt och vad gäller teknisk standard. Dessutom är vi övertygade om att våra nya lokaler kommer att ge våra medarbetare en stimulerande och inspirerande arbetsmiljö, säger Pål Krüger, VD på Radio Design. Radio Design är ett kunskapsföretag som utvecklar lösningar inom mobilt Internet, mobila radiosystem och datakommunikation, vilket inkluderar såväl produkter, applikationer som tjänster. Företaget har kunskapen, erfarenheten och resurserna som krävs för att utveckla en idé till en färdig produkt. Radio Design har idag 135 medarbetare med huvudkontor i Kista, Stockholm. För ytterligare information se www.radiodesign.se eller kontakta: Pål Krüger, VD Radio Design Tel: 08-477 99 55 Mobil: 0708-35 30 05 E-post: paul.kruger@radiodesign.se Tom Bryant-Meisner, vVD Tel: 08-477 99 40 Mobil: 0708-35 30 31 E-post: tom.bryant-meisner@radiodesign.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/10/20000310BIT00070/bit0002.pdf