Världens bästa semestertävling med Radisson Blu

Förstapriset är 365 övernattningar på valfritt Radisson Blu

Det är av goda skäl som Radisson Blu kallar sin nya tävling för the ”Greatest Holiday in the World”. Inte mindre än 365 övernattningar på ett Radisson Blu Hotel får den lyckliga vinnaren. Vare sig det är romantik, välmående, kultur, golf, shopping, strandliv eller familjen som lockar så väljer du själv - och med fler än 200 exklusiva Radisson Blu Hotell världen över, där alla har sin särprägel, finns det en mängs upplevelser utöver det vanliga. Det är upp till var och en att fritt välja vilka perioder man vill resa. Likväl kan man använda sina övernattningar tillsammans med familj och vänner fram till 2015.

Vill du vinna?

Om du vill vinna ska du gå in på www.greatestholiday.radissonblu.com och motivera varför första priset skulle underlätta just din semesterbudget och ge dig din drömsemester. Detta kan göras genom videor, foto eller en berättelse på Facebook eller Twitter. Det viktigaste är att folk ska rösta på just dig och din berättelse för att vinna. Det kommer också vara ett antal mindre tävlingar. Den deltagare med flest röster vinner tävlingen som avslutas den 24 juli 2010.

Ett universum av multimedia

– Det är för första gången som Rezidor Hotel Group lanserar en multimedia-kampanj av sådan omfattning. Det är extremt spännande att inleda en dialog med våra gäster genom denna kampanj. Vi använder alla former av medier för att skapa kännedom om tävlingen och för första gången blir också de sociala medierna en del av Radisson Blus dialog med kunderna, säger Ole Sorang, Director of Regional Marketing Nordics för Rezidor.

För ytterligare information:

www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works

För villkor:

www.greatestholiday.radissonblu.com/legal

Angelica Montez de Oca, Manager PR & Communication

+47 9488 1861, Angelica.Montez@Rezidor.com

Radisson Blu Hotels & Resorts (tidigare Radisson SAS Hotels & Resorts) är en del av Rezidor Hotel Group som erbjuder förstklassig service och ger sina gäster en högklassig upplevelse i gästfrihet. Radisson Blu har mottagit flera utmärkelser som Bästa hotellkedja och är kända för sin starka serviceanda och sitt motto att alltid garantera nöjda gäster. Bland annat kan du hitta Radisson Blu hotell i köpenhamn, London, Stockholm, Göteborg och Linköping. I september 2005 erbjöd Radisson Blu Hotels & Resorts som första internationella hotellkedja för första gången kostnadsfritt bredband på samtliga hotell. Radisson Blu inkluderar över 245 hotell i drift eller under uppbyggnad med över 57 700 rum i Europa, Mellanöstern och Afrika.

Taggar: