Ramirent och LRF Samköp sluter avtal

Maskinuthyrningsföretaget Ramirent och LRF Samköp har stärkt sitt samarbete genom att teckna ett ettårigt ramavtal. Med avtalet ges LRF och närstående företag inom de gröna näringarna tillgång till Ramirents totala utbud av hyresmaskiner och tjänster till mycket förmånliga priser. - Nu täcker vi ett stort behov för våra företag och inom produktgrupp produktion och ser fram mot ett gott samarbete. som ska gynna dessa företagare, säger Gunnar Öster avtalsansvarig på LRF Samköp. - Det är verkligen glädjande att kunna erbjuda vårt breda sortiment av maskiner och vårt utbud av tjänster. Avtalet ligger i linje med vår strategi att bredda vår kundbas och där är företagare inom jord, skog, trädgård och landsbygdens miljö en mycket intressant målgrupp, säger Anders Johansson, ansvarig för rikskunder inom Ramirent. Kontaktperson Ramirent: Anders Johansson, försäljningsansvarig för rikskunder tfn 0611-259 85, alt. anders.johansson@ramirent.se Kontaktperson LRF Samköp: Gunnar Öster tfn 08-787 59 16, alt. gunnar.oster@samkop.lrf.se