Lock up-avtal förlängs med sex månader

Ranplan Group AB har ingått avtal med de fyra största grupperna av aktieinnehavare vilket innebär en förlängning av lock up-perioden med sex månader för ungefär 74% av de utestående aktierna.

Avtalet innebär att Jinxing Xue, Hongbing Li/Qimei Wu, Jie Zhang/Yuhua Wu samt Per Lindberg har gått med på att inte sälja några aktier eller derivat, förrän tidigast 1 januari 2020.

Aktieinnehavare 31 mars 2019: Jinxing Xue 40%, Hongbing Li and Qimei Wu 13%, Per Lindberg 11%, Jie Zhang and Joyce Yuhau Wu 10%, övriga 26%.

Alastair.Williamson@ranplanwireless.com

FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399 info@fnca.se, är bolagets Certified Adviser på Nasdaq First North

Denna information är sådan information som Ranplan Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades av ovanstående kontaktperson för offentliggörande den 19 juni 2019.