ReadSoft lanserar den senaste versionen av PROCESSIT på den internationella konferensen COLLABORATE 14 i Las Vegas

ReadSoft, en världsledande leverantör av finansiell processautomation och Oracle Platinum Partner, presenterar för första gången officiellt PROCESSIT 7.3.1 på COLLABORATE 14-konferensen i Las Vegas, USA, den 7-9 april 2014.

PROCESSIT 7.3.1 är den senaste versionen av ReadSofts Oracle-validerade lösning. Den nya versionen ger utökade användar- och anpassningsmöjligheter och är helt integrerad med Oracle WebCenter. Deltagare på konferensen som vill veta mer om hur man uppnår den bästa möjliga processhanteringen, från ax till limpa, i Oracles E-Business Suite, välkomnas för en demonstration av den nya PROCESSIT 7.3.1 i ReadSofts monter (# 1139).

-ReadSoft är sedan länge en Oracle Platinum Partner och vi har under denna tid skapat ett givande samarbete med Oracle-användarna runt om i världen, säger Per Åkerberg, VD och koncernchef för ReadSoft. Detta värdefulla samarbete gör att vi kan förfina vårt erbjudande och idag visa marknaden vår senaste Oracle-lansering, PROCESSIT 7.3.1, som är framtagen för att tillgodose de behov och önskemål som de flesta Oracle-användare har, oavsett storlek, bransch eller affärsmodell, avslutar Åkerberg.

Detta är en förkortad och översatt version av det engelska originalpressmeddelandet som ni finner här:

Produkter eller namn på tjänster som nämns häri är varumärken som tillhör respektive ägare.

Denna information är sådan som ReadSoft AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande 2014-04-01 kl 14:00.

Johan Holmqvist, Vice President Corporate Communications

ReadSoft North America
Emily Toras, Marketing Manager
E-mail: emily.toras@readsoft.com