Red Reserve Entertainments dotterbolag Red Reserve AB under avveckling försatt i konkurs

Red Reserve Entertainment AB:s (publ) dotterbolag Red Reserve AB under avveckling har försatts i konkurs. Konkursen inleddes den 9 augusti 2019. Bolaget har som tidigare meddelats varit under avveckling sedan april 2019. Konkursen har ingen materiell påverkan på Red Reserve Entertainment AB eller koncernens finansiella ställning.

vd Red Reserve Entertainment AB (publ)
www.redreserveentertainment.com

Red Reserve Entertainment AB har i dotterbolaget MillionMind utvecklat en IT-plattform och en metod där företag kan skapa egna quizer i kommunikations- eller utbildningssyfte. Plattformen bygger på gamification, något som de senaste åren har visat sig vara en viktig faktor för att skapa engagemang online.