Redeye Technology Seminar 16 november 2016

Report this content

Redeye anordnar för nionde gången Redeye Technology Seminar som i år hålls på Grand Hotel Stockholm den 16 november kl. 08.00-17.00. En nyhet är att eventet, som tidigare varit exklusivt för institutionella investerare, denna gång också kommer att livesändas.

Totalt gästar hela 17 heta bolag från den svenska Tech-sektorn. Dessa är; Fingerprint Cards, Acconeer, Imint Image Intelligence, Precise Biometrics, Mycronic, Invisio Communications, Anoto, Net Insight, Heliospectra, Enea, Addnode Group, myTaste, DGC One, Powercell Sweden, Hexatronic Group, Neonode Inc. och West International.

På scen kommer, precis som tidigare år, en expertpanel bestående av fondförvaltare och börsproffs att ta tempen på bolagen.

För mer information om eventet och schema hos Redeye:

Direktlänk till livesändningen hos Redeye:

Kostnadsfritt medlemsskap hos Redeye behövs:

Om Redeye AB

Redeye har en ledande marknadsposition inom aktieanalys, Corporate Finance och Corporate Broking för Life Science och Technology. Våra klienter är snabbväxande framtidsföretag på den nordiska marknaden. Vår research utgår från en värdebaserad investeringsfilosofi och använder en unik ratingmodell. Redeye grundades 1999, är ett auktoriserat värdepappersbolag och står under Finansinspektionens tillsyn.

Taggar: