Redsense Medical AB (publ) årsredovisning 2019

Från och med idag finns Årsredovisning för Redsense Medical AB (publ.) för verksamhetsåret 2019 tillgängligt att ladda ner från Redsense Medicals hemsida www.redsensemedical.com

The English version of the Annual report is also available from the website www.redsensemedical.com.

A printed version can be ordered from:

Redsense Medical AB
Gyllenhammars väg 26
302 92 Halmstad

Patrik Byhmer, CEO Redsense Medical AB (publ)
Phone: +46 35 10 60 30
patrik.byhmer@redsensemedical.com
www.redsensemedical.com

Denna information är sådan information som Redsense Medical AB (publ.) är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 1 juni kl 08:30 CET.