Rejoin Telematics AB blir distributör av Zipato´s produktsortiment

Report this content

Rejoin Telematics AB och Tri plus grupa d.o.o. i Kroatien fördjupar sitt samarbete kring Zipatos trådlösa produkter baserade på Z-Wave. Rejoin är nu en certifierad partner till Tri plus och Zipato´s produktsortiment.

Rejoin Telematics AB blir nu distributör och partner av Zipato´s produktsortiment i Sverige. Det innebär att som ensam leverantör har Rejoin blivit utvald att representera Zipato´s produkter i Sverige och är certifierad partner. Detta innebär att Rejoin har bevisat sin kompetens och djupa tekniska kunskap om produkterna och deras funktionalitet.

Zipato är en produktserie av interaktiva säkerhets- och automationssystem baserat på molnteknik. Du kan styra, anpassa och automatisera alla elektriska enheter i ditt hem, titta på live-video från ditt hem och få larm vid eventuella säkerhetsproblem. Zipato är ett smartare sätt att skydda ditt hem, göra det mer energieffektivt och låta dig ta kontroll över hemmet för ökad komfort.

En av de stora fördelarna med Zipato är att de är kompatibla med flera relevanta standarder (Z-Wave, KNX, Nexa, ZigBee), så husägare kan välja bland tusentals enheter, som redan finns på marknaden. Bland de olika system som för närvarande finns tillgängliga på marknaden, är Zipato´s unika uppsättning av funktioner och anpassningsmöjligheter det som gör det till ett perfekt allt-i-ett system för komplett hemautomation inom bl.a; säkerhet, klimat, belysning, dörrar och energiförbrukning. Läs mer på www.zipato.com

Rejoin Telematics AB har en mångårig erfarenhet av att utveckla och sälja smarta trådlösa lösningar inom mät- och övervakningsområden till både industri och konsument. Läs mer på www.rejoin.se .

Genom www.smart-telematik.se säljer Rejoin Telematics produkter och lösningar till både industrikunder och konsumenter inom trådlösa mätsystem och hemautomation. Läs mer på www.smart-telematik.se

För mer information var vänlig kontakta:

Mattias Wide
Rejoin Telematics AB
Tfn: 019-102 618
E-post: mattias.wide@rejoin.se

Sebastian Popovic
Tri plus grupa d.o.o.
spopovic@zipato.com

Johan Nybom
Inmema PR
Tfn: 08-96 05 95 / 073-660 81 75
E-post: johan.nybom@inmema.com

Om Rejoin
Rejoin Telematics AB hjälper företag och organisationer att fokusera på sin kärnverksamhet och nå en ökad lönsamhet genom nyttjande av modern kommunikationsteknik, bland annat produkter och utvecklingstjänster för kommunikationen maskin till maskin (M2M). Smart-telematik.se drivs av Rejoin Telematics AB och är företagets webbplats där privata konsumenter får tillgång till enkla kommunikationslösningar med samma kvalitet och tillgänglighet som företag och professionella köpare.
För mer info se: www.smart-telematik.se, och www.rejoin.se