Oväntat besök i telestationen

Livet som servicetekniker kan milt uttryckt vara omväxlande. Den här synen mötte Relacoms tekniker Sture Larsson när han en dag i fjol gick in på en telestation i Ånimskog i Dalsland, där ett dussintal kopparormar hade gjort sig hemmastadda.

Om de hade fattat tycke för ledningarna i nästan samma färg, eller varför de annars hade tagit sin in i telestationen, förtäljer inte historien. Stures Larssons bild på det oväntade besöket vann nyligen fototävlingen ”Där människor möter teknik” på Facebook

För ytterligare information vänligen kontakta:
Lotta Lindgren, kommunikationschef Relacom AB, Tel: 070-965 12 04, E-post: lotta.lindgren@relacom.com

Relacom är ett svenskt teknikserviceföretag som erbjuder såväl strategiska lösningar som drifttjänster inom telekom, elenergi och M2M (machine-to-machine). Företaget har huvudkontor i Stockholm och är verksamt i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. I Relacom-gruppen ingår även Orbion Consulting, som är ett av Sveriges ledande teknikkonsultföretag. Bland kunderna finns både internationella och lokala företag, liksom kommuner, myndigheter och konsumenter. Relacom har 5 000 anställda, varav 1 400 i Sverige. För mer information vänligen besök oss på: www.relacom.se