Remium Nordic AB tillträder idag förvärvet av JRS Securities AB

Remium Nordic AB tillträder idag förvärvet av rörelsen i JRS Securities AB som pressmeddelades den 20 december 2013. Efter en genomgång av uppställda villkor fullföljer Remium Nordic AB tillträdet av JRS Securities AB:s rörelse, idag den 15 januari 2014. Med denna affär får nu Remium ökade möjligheter att flytta fram sina positioner på den svenska och nordiska marknaden för institutionellt mäkleri och analys när det gäller såväl små som stora bolag.

- Det är en mycket spännande tid för oss alla i verksamheten och vi ser fram emot att förstärka vårt erbjudande inom institutionellt mäkleri och analys, säger Mattias Malmström VD Remium Nordic AB.

Remium Nordic AB
VD Mattias Malmström
Tel. 0708-33 74 37

Remium är marknadsledande på kapitalmarknaden för små och medelstora bolag. Remium erbjuder ett komplett utbud av kapitalmarknadstjänster inom Corporate Finance, aktieanalys, aktiemäkleri, kapitalförvaltning samt företagstjänsterna Introduce.se, likviditetsgaranti, Certified Adviser och NGM Mentor.

Remium Nordic AB | org.nr 556101-9174 | Kungsgatan 12-14 | 111 35 Stockholm | Tel: 08 - 454 32 00 | Fax: 08 - 454 32 01 | info@remium.com | www.remium.com | www.introduce.se