Viktor Magnell ny styrelseledamot i Remium Nordic AB

Advokat Viktor Magnell är en av grundarna av advokatfirman Törngren Magnell. Viktor har mångårig och bred erfarenhet av företagsförvärv, finansiering och kapitalmarknad. Han har tidigare varit verksam på bl.a. Mannheimer Swartling och Vinge. Remiums ägare är mycket nöjda över att kunna bredda styrelsens kunskapsbas i och med Viktors tillträde. Hans erfarenhet och kunskap, särskilt inom kapitalmarknaden, är ett värdefullt tillskott.

Viktor Magnell tillträder samtidigt som styrelseledamot i Remium Nordic AB:s moderbolag Remium Nordic Holding AB.

Remium Nordic AB

Styrelseordförande Kjell Duvelbad Tel. 070-333 54 20

Remium är marknadsledande på kapitalmarknaden för små och medelstora bolag. Remium erbjuder ett komplett utbud av kapitalmarknadstjänster inom Corporate Finance, aktieanalys, aktiemäkleri, kapitalförvaltning samt företagstjänsterna Introduce.se, likviditetsgaranti och Certified Adviser.

Remium Nordic AB | org.nr 556101-9174 | Kungsgatan 12-14 | 111 35 Stockholm | Tel: 08 - 454 32 00 | Fax: 08 - 454 32 01 | info@remium.com | www.remium.com | www.introduce.se