ENKÖPING TRIPPLAR KAPACITETEN MED NYA LOKALEN

När sista lövet faller till backen i höst gör vår Enköpingsdepå 300-meterflytten från Kvartsgatan till Garnisonsvägen. Tre gånger så stor lokal ger bättre maskintillgänglighet. Precis vad en ska förvänta sig i depån som ligger i Sveriges närmsta stad.

Se filmen

Inom en 12 mils radie ligger 38 städer. Inte konstigt då att vår Enköpingsdepå vuxit ur sin kostym och nu reser en depå helt anpassat efter maskinuthyrning. Det här är tack vare kunderna, för kunderna och byggt av våra kunder.

– Det är fastighetsbolaget Frostslingan som reser byggnaden på andra sidan padelhallen och bara ett stenkast från Swedol. De tror till och med att vi kan vara inne i depån innan 1 november, säger Henric Cederblad, platschef Renta Enköping och tillägger:

– Vi ser fram emot att öppna portarna för våra kunder. Att bjuda in till nygrillat och fräscha lokaler, anpassat för era ändamål. Och därmed ge hela Enköping en ännu bättre upplevelse.

Är du en som bryr sig?

Vi växer inte bara med antal maskiner utan är helt beroende av dig som hänsynslöst ger allt för kunden. Dig som inte ens blinkar innan du satt dig i pickupen och plockar upp en maskin 12 mil bort. Henric kommer söka lagspelare lagom till hösten men tar gärna emot spontanansökningar redan nu. Skriv till henric.cederblad@renta.se om ditt maskin- och lokalintresse vill med på en orange rebellresa.

– Det är många snabba beslut här eftersom kunden styr våra dagar. Då blir ingen dag den andra lik. Bygga är en lagsport och om du också drivs av att göra kunden riktigt nöjd, skriv till mig, avslutar Henric.

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 480 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 53 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Henric Cederblad, Platschef Renta Enköping