Ha nu en galet härlig midsommar

Sol, vind och hav, en tid att koppla av. Det är sommar i Sverige för oss och alla galna maskinhyrare. Gör som vår regionchef i Skåne, Magnus Lundberg, i sommar och hoppa ut i havet. I brist på en jetski tog han en grävare och det är väl inte riktigt så våra maskiner ska användas.

Se filmen

Det här är till alla galna maskinhyrare. Till er som hyra av oss och lita på vårt ord: galet glad sommar till er. Vi hoppas slippa se er i sommar, att ni ger blanka f*n i våra nyheter i app och nyhetsflöde och att ni, likt oss bänkar er för sommarpratet den 26 juli när vår vd berättar om… Nej bryt. SR glömde ringa honom i år igen.

Men vi kommer inte glömma att ringa er sedan när sommaren ebbar ut.

Hopp i våtdräkten nu, fatta repet och ha en galet härlig sommar.

Önskar er en galet bra sommar

Marcus Sölsnaes, Marknadschef

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 41 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Önskar er en galet bra sommar
Marcus Sölsnaes, Marknadschef