Hej Lidköping – vi menar allvar när vi säger: lokal frihet

Vi har hittat den perfekta platsen som knyter samman Trollhättan-Uddevalla med Skövde, Falköping och Mariestad. Hej alla lokala samhällsbyggare i Lidköping, vi ska göra allt för att leva upp till orden ’tillgänglighet’ och ’service’. Förresten, vi söker nu dig i trakten som verkligen bryr sig om lokalortens alla projekt och som drivs av stor frihet i arbetet.

Se filmen här

Sjöhagsgatan 4 är både nära centrum och Vänern. Kan det bli bättre glassläge än så? Skämt åsido, vårt läge i Gamla Staden knyter samman hela vårt Skaraborgsbälte på ett ypperligt sätt. Hej Villa och grattis till dubbeln i år, bygga är en lagsport och ni har visat hur bandy är en av de absolut bästa exemplena på det.

– Lidköping är verkligen det självklara valet för oss. Nu söker vi maskinuthyrare på orten som kan staden på sina fem fingrar och som är vanna vid att styra själva, De som kan Lidköping ska också ha befogenheten att leverera servicen precis som de alltid gjort, säger Joachim Johansson, vd för Renta.

Vill du jobba med oss i Lidköping?

Under sommaren söker vi efter dig som bryr dig om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Håll utkik på vår hemsida och i våra sociala medier eller hör av dig direkt till Jörgen.

Lidköpingsdepån öppnar i slutet på oktober 2021.

Joacim Johansson, Vd
joacim.johansson@renta.se

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 41 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Joachim Johansson, vd för Renta.