KYNNINGSRUD JOBBAR INTE UTAN EN PLAN

Per Andersson, Vd på Kynningsrud Fastighet, gillar inte när saker och ting lämnas åt slumpen och han gick länge och undrade varför ingen erbjöd en APD, TA -eller Bodetableringsplan – som är helt redo att skickas direkt till kommunen.

Se filmen

– Efter första mötet med Renta hade vi satt en riktigt bra plan för vad som skulle göras, i hanteringen av alla underlag som ska skickas in och desutom så svarar Renta snabbt. Vilket är viktigt eftersom det brukar vara tajt med tid och det är en hel del handlingar som ska in till kommunen, säger Per Andersson på Kynningsrud Fastighet.

Tre steg och sedan ska allt vara igång. Möte och kartläggning, dokument och skrivbordsjobb för att sedan se etableringen stå klart till byggstart. Enkelt. Tydligt. Gjort.

– Det är inte varje vecka eller månad som vi behöver göra en TA-plan och den ovanan är både en tidsbov och ett ypperligt tillfälle för misstag. Dessutom får jag tidigare planerat projektet eftersom jag får med mig allt direkt och får en otroligt bra överblick av projektet i sin helhet.

Kynningsrud: det gröna alternativet

Kynningsrud är med och leder utvecklingen av miljö och hållbarhet i byggbranschen. Där en övergång från fossil energi till förnybara energikällor inte bara behövs, utan är en förutsättning. De har med det investerat i världens första helelektriska drivna mobilkran och implementerar åtgärd efter åtgärd för att minska miljöavtrycket som deras maskiner lämnar.

Renta Plan: vi hjälper dig före, under och efter ditt bygge

Bygga är en lagsport och oavsett om du behöver hjälp med hela bygget eller vill ha en snabb APD-plan, har vi en plan. En Renta plan. Allt för att göra uppstarten för ditt kommande byggprojekt så smidig som möjligt.

Behöver du också hjälp före, under & efter projektet med Renta Plan?

Hör då av dig direkt till din säljare eller din närmsta depå

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 47 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Per Andersson på Kynningsrud Fastighet.