Nu har vi öppnat maskinuthyrning i Rosersberg!

Vårt sortiment är lika välsorterat som i våra andra depåer med hög tillgänglighet, service och kvalitet som kommer stärka Rosersbergs lokala byggare. Ni finner oss i Rosersbergs industriområde vid Ericsson Global ICT.

Äntligen har vi öppnat en full uthyrningsdepå för byggmaskiner som ni finner på Metallvägen 64 i Rosersberg med en tillgänglighet för lastbilar och stora fordon som små är precis lika enkel. Med en bred maskinpark, kvalitet på service och ett gediget kunnande inom personalen kommer vi kunna erbjuda Rosersberg det de förtjänar.

Just denna depån har funnits i ca 1 år, men verkat som en hub som förser Stockholm med stora maskiner som liftar, grävare och även bodar. Under det gångna året har kunder kommit till oss för att även hyra småmaskiner och det bara ökar dag för dag. Så varför inte bara öppna upp en depå?! säger Erik Ek, regionchef i Stockholm.

Vill du komma i kontakt med oss?

Erik Ek, Regionchef 070 390 01 55, erik.ek@renta.se

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 40 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Erik Ek, regionchef i Stockholm.