Nu har vi öppnat vår Södertäljedepå – välkomna!

Med ett teleskopsliftskast från E20, på Gränsbovägen 1 i Södertälje, har vi nu öppnat vår 41:a lokala depå. Invigningen skjuter vi fram lite men tillgängligheten tummar vi inte på. Du är varmt välkommen förbi – eller så åker vi ut med maskinerna till dig.

Södertälje växer så att det knakar och våra maskiner finns nu i staden, väloljade och redo för era projekt. Boka direkt i appen (Renta Easy) eller sväng förbi vår fräscha och nya lokal! Här inne i depån har vi butik, uthyrning och kontor under samma tak – varifrån vi kan bistå dig med alla tänkbara behov, så att du kan fokusera 100 procent på bygget.

– Vi har inte bara säkrat ett komplett kvalitétssortiment till regionen utan också fått på plats ett arbetslag som kan Södertälje i sömnen. Som verkligen bryr som om allt som händer här. Vi är så taggade på att stötta alla byggprojekt och längre fram kunna bjuda in till en försenad invigning, säger Thomas Robertsson, Regionschef Stockholm

Se filmen: https://youtu.be/tZDslt188Aw

Vill du komma i kontakt med oss?

Thomas Robertsson, Regionchef, thomas.robertsson@renta.se, 0706 09 00 26

Om Renta

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 450 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 41 (snart 42 och 43) depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 41 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

– Vi har inte bara säkrat ett komplett kvalitétssortiment till regionen utan också fått på plats ett arbetslag som kan Södertälje i sömnen. Som verkligen bryr som om allt som händer här. Vi är så taggade på att stötta alla byggprojekt och längre fram kunna bjuda in till en försenad invigning.
Thomas Robertsson, Regionschef Stockholm