REKORD NÄR BORLÄNGEDEPÅN INVIGDES

Kebaben tog slut, och fylldes på, men inte de 527 (rekord!) gästernas förmåga att hitta kreativa parkeringsplatser runt vår Borlängedepå, på Vagngatan 2. Tack till alla som kom på invigningen av vår första Daladepå och tur att vi hade laddat på väl med maskiner, speciellt eftersom många frågade efter maskiner för kabelnätsinstallation.

Se videon från invigningen

Du kan måla väggarna orangea, boka kebabcatering och anställa sex lokala entusiaster till den nya depån. Men du kan aldrig ana hur många som faktiskt kommer. Att då slå rekord i en region där vi är helt nya, att då få träffa alla som bygger Borlänge med omnejd. Det gör oss otroligt taggade på att leverera än mer.

– Jag gick runt med ett leende på läpparna. Vi är väldigt ödmjuka inför att vi är nya på orten och samtidigt är jag övertygad om att vi kommer kunna leverera på den förväntan som ligger över oss. Teamet som vi fått ihop här har ett stort engagemang som rymmer både Borlänge och maskiner. Här finns ett otroligt driv, säger Marcus Haag, depåchef Renta Borlänge och tillägger:

– Tack för välkomnandet, nu ska vi leverera med god service, stor tillgänglighet och kvalitet i alla led.

DET SKA VARA LÄTT ATT HYRA

Har du testat Renta Easy? Den digitala maskinparken. Med telefonen eller datorn får du snabbt kontroll över vilka maskiner som finns tillgängliga, bokade och vilka som ni redan har på arbetsplatsen. Här inne finns också manualer, instruktioner och teknisk data om alla maskiner. Du kan även styra leveranser och returer, så att det passar just din och er tidsplan.

TA MIG TILL RENTAEASY.SE

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 520 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 53 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

– Jag gick runt med ett leende på läpparna. Vi är väldigt ödmjuka inför att vi är nya på orten och samtidigt är jag övertygad om att vi kommer kunna leverera på den förväntan som ligger över oss. Teamet som vi fått ihop här har ett stort engagemang som rymmer både Borlänge och maskiner. Här finns ett otroligt driv.
Marcus Haag, depåchef Renta Borlänge