SÖKES: PLATSCHEF. FINNES: LOKAL I ÖSTERSUND. ÖPPNING: ÅRSSKIFTET

Porten till fjäll-Sverige men också staden som i modern tid tvålat till Arsenal på den stora fotbollsscenen. Vi har äntligen fått nycklarna till Ahlsells gamla lokal i Östersund, på Chaufförvägen 33, fem bomliftar från E14. Men först ska det lokala laget byggas och vi söker platschefen som vill forma ett urstarkt lag och som vill med på vår utmanarresa.

Platschef önskad: för utmanande resa, dåligt betalt, helt själv till att börja med, fyra månader utan depå, konstant hotad av konkurrenterna på orten, säker seger högst tvivelaktigt, erkännande först vid öppning.

– Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Vi vill nu hitta en platschef som lever och andas Östersund. Denne person kommer sedan få bygga sitt startklara lag till öppningsfesten vid årsskiftet, säger Tommy Johansson, regionchef Renta mellersta Norrland och tillägger:

– Östersund är navet för många spännande byggprojekt och vi längtar efter att visa upp vår tillgänglighet och service i staden. Men först, ska vi hitta vår platschef.

Varför Renta?

Vi på Renta vet att stor frihet skapar engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med 53 depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Frågan är nu; ska du, eller någon du känner, med?

Ring Tommy

Eller mejla:

Tommy Johansson, Regionchef Renta mellersta Norrland
tommy.johansson@lemaskin.se

Inte platschef?

Vi kommer senare och med den anställde platschefens hjälp även behöva lokala:

• Innesäljare
  • Utesäljare
  • Transportörer med maskinkunskap
  • Mekaniker & Servicetekniker

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 520 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 53 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Tommy Johansson, regionchef Renta mellersta Norrland