VAD TRÖJAN MED NUMMER 10 BETYDER FÖR OSS

Vi har åkt tvärsöver landet mitt i natten, etablerat bodar halvt svävandes över vattnet och kört 10 000 körplåtar till Danmark för er skull. Vad skulle vi annars göra? Vi är ingenting utan våra kunder så för oss är ni den viktigaste spelaren. Ni är vår nummer 10.

Se filmen här

Ja luta dig fram för här kommer en hyllning till de som använder vår fina maskinpark. Det här är till dem som gör att vi kan köpa in kaffet som river till gött om morgonen och för att de gör matchen vi kallar för arbetslivet riktigt spännande. Kanske lite för spännande ibland.

”Absolut, vi kör ut golvsågen till er imorgon”

Jo, men det tåls väl att erkänna, vi har ett par gånger lagt på telefonen och vänt oss till kollegan med skräck i blicken, och svettpärlor porlandes i pannan, och sagt: ”Vad f*n lovade jag nu?”

Men det lättar upp de så kallade regniga dagarna och det får våra depåer att spänna bågen, beställa in 5 stycken Hydrema dumpers en torsdagseftermiddag och bannemej se till att nummer 10 har dem på plats måndagsmorgon. Allvarligt talat, de passningarna sitter som arbetshandsken.

Bygga är en lagsport som vi brukar säga

Ja den här tröjan är till alla dem som bygger både samhället och oss. Det är vårt sätt att säga tack. Tack för att vi får lira i samma lag som er och för att ni vill vara vår nummer 10. Men bli inte för bekväma eller malliga nu, vi kommer vilja fortsätta slå svåra mackor som utmanar er kondition och som fortsatt får oss att göra det där obekväma hemjobbet.

För bygga är en lagsport, och du är nummer 10 i vårt team.

Välkommen in!

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 41 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.