VÄNERSBORG BLIR VÅR 49:E DEPÅ

I april slår vi äntligen upp portarna till vår Vänersborgsdepå. Närmare bestämt på Parallellgatan 40, nästan mitt i stan. Därmed gör vi Trestad fulltaligt och orangifierar ännu en stark bandystad. På tal om parallellt så kommer våra två innesäljare, Carolina och Johan i Trollhättan, parallellt stötta upp på båda depåerna.

Se filmen

Vår närvaro är egentligen enda sättet som du kan mäta vår tillgänglighet på. Så även om Trollhättan och Uddevalla är nära, är vi först tillgängliga när vi är fulltaliga i Trestad. I april ska vi försöka leverera på det löftet fullt ut och redan nu åker våra innesäljare, Carolina och Johan, parallellslalom mellan möten och depåerna.

– Vi har redan ett par spännande samarbeten i Vänersborg så det känns väldigt skönt att vi snart även har maskinerna nära, berättar Carolina och Johan instämmer.

Varför Renta?

Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas.

Vi söker en lokal transportör med maskinkunskap

Är du en med stort hjärta för Vänersborg och känner staden på dina 5 fingrar, då ber vi dig att Klicka in hör och sök.

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 48 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

Vi har redan ett par spännande samarbeten i Vänersborg så det känns väldigt skönt att vi snart även har maskinerna nära.
berättar Carolina och Johan instämmer.