Vi öppnar ny depå i Södertälje

Vårt sortiment kommer vara minst lika välsorterat som i våra andra 40 depåer, och -personalen kommer kunna Södertälje på sina tio fingrar. Nu öppnar vi nämligen på Gränsbovägen 1 för att -finnas tillgängliga och nära den lokala byggaren.

Äntligen kan vi avslöja vår efterlängtade etablering av en depå i Södertälje. Vi har många kunder runtom i landet som verkar i Stockholm, så med vår expandering och stöttning från depåerna i Globen och Eskilstuna tryggar regionens tillgänglighet, service och kompletta kvalitétssortiment.

– Känns oerhört spänannde att öppna upp i Södertälje. Vi söker Södertäljare som brinner för det lokala närområdet, som vill utmana och ge kunderna vad de förtjänar, de som faktiskt bryr sig. För vi tror att frihet skapar engagemang och har märkt att det är engagemanget som förenar oss. Och nu ska vi visa det för alla i Södertälje med omnejd, berättar Joacim Johansson, Vd för Renta.”

Södertälje-depån öppnas vid årsskiftet 2021.

Är du en Södertäljare som också bryr sig?

Gå in på Renta.se och se våra lediga annonser.
Ser någon annons extra spännande ut (vilket vi kan lova) skicka in din ansökan till: erik.ek@renta.se

För ytterligare information vänligen kontakta

Erik Ek, Regionchef, erik.ek@renta.se, 070 390 01 55

Joacim Johansson, Vd
joacim.johansson@renta.se

Vi finns för hela Sverige. Från norr till söder, öst till väst. För vi bryr oss om ditt bygge. Som maskinuthyrare till främst bygg- och anläggningsbranschen erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster, bland annat verktyg av olika slag, små och medelstora anläggningsmaskiner, liftar, el- och energiutrustning, ställningar och väderskydd samt bodar för byggarbetsplatser. Vi är 650 anställda som vet att frihet skapar engagemang, och det är det som förenar oss. Idag har vi 40 depåer runt om i Sverige och vi fortsätter växa eftersom vi fortsätter investera i nya depåer och utrustning av högsta kvalitet. Men framför allt för att vi bryr oss om det lokala närområdet, om varandra och våra kunder. Vi kallar det sunt Rentaförnuft.

– Känns oerhört spänannde att öppna upp i Södertälje. Vi söker Södertäljare som brinner för det lokala närområdet, som vill ­utmana och ge kunderna vad de förtjänar, de som faktiskt bryr sig. För vi tror att frihet skapar engagemang och har märkt att det är engagemanget som förenar oss. Och nu ska vi visa det för alla i Södertälje med omnejd
Joacim Johansson, Vd Renta