Halva priset på Smart Meeting på kvällar och helger

Report this content

Halva priset på Smart Meeting på kvällar och helger Priset på Smart Meeting telefonkonferens från 118 118 kommer från och med idag, den 2:e september sänkas med 50 procent på kvällar och helger. - Prissänkningen ger organisationer, föreningar och privatpersoner ökad möjlighet att använda tjänsten säger Christina Andersson, produktchef för Smart Meeting. Medlemmar i en förening kan t ex ringa in kostnadsfritt på ett 020-nummer. Det nya priset avser Smart Meeting direktkonferenser efter kl 18.00 -- 08.00 på vardagar och från fredag kl 18.00 till måndag kl 08.00. Det nya priset är 1,45 kr per minut och deltagare (gäller obokade och webbokade konferenser). Smart Meeting är en heltäckande telefonkonferenstjänst som erbjuder allt från obokade direktkonferenser till konferenser där erfarna tele- fonister hjälper till med alla praktiska detaljer. Med Smart Meeting kan användaren själv hantera telefonkonferensen med hjälp av ett webverktyg. För mer information kontakta gärna Christina Andersson, produktchef Smart Meeting, tel 08-634 73 13, 070-612 73 13 eller Ann-Sofie Olsson, press- och informationschef tel 070-634 97 60 eller via ann-sofie.olsson@respons.net. Respons huvudsakliga verksamhet är att sätta människor och företag i kontakt med varandra. Varje år besvarar vi över 60 miljoner förfrågningar om namn, adresser och telefonnummer. Detta sker genom våra röstutlämnade upplysnings-tjänster 118 118, 118 119 Utlandsupplysningen och 118 8 88 Autosvar. I vår produktportfölj ingår också 118 118 Online, Texttelefon, Personlig Väckning och telemötestjänsten Smart Meeting. Verksamheten bedrivs dygnet runt på 12 orter med hjälp av ca 900 telefonister. Huvudägare till Respons AB är Industri Kapital 2000- fonden. Mer information finns på www.respons.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/02/20020830BIT00600/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/02/20020830BIT00600/wkr0002.pdf