Bäste kund...

Report this content

Utöver de mejl vi skickar till er i samband med bokning utav personal så förekommer en del utskick så som nyhetsbrev, pressmeddelanden samt roliga inbjudningar till kommande event.

För att försäkra er om att inte missa något utav dessa utskick så kan ni nu anmäla er till vårt nyhetsbrev på vår hemsida www.restaurangassistans.se.

Denna typ av utskick kan ni alltid senare välja att avregistrera er från, antingen direkt via en länk i mejlet eller till din kontaktperson hos oss. Observera då att ni avanmäler er från alla typer av utskick utöver de som skickas i samband med bokning utav personal.

Precis som vi värnar om våra anställdas personuppgifter så värnar vi självklart även om era. I bifogad privacy notice kan ni enkelt läsa om hur vi hanterar era personuppgifter.

Skulle ni ha några frågor så tveka inte att höra av er.

Trevlig helg från oss på RestaurangAssistans!

Michaela Larsson
marknads- och försäljningsansvarig
michaela@restaurangassistans.se

RestaurangAssistans är Sveriges ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vår verksamhet bygger på kvalitativ och effektiv bemanning av vår erfarna personal. Vi utgår från kundens behov och erbjuder allt från kortsiktiga lösningar till entreprenader, skräddarsydda direkt för kunden.