Behöver ni stärka upp ert team i receptionen?

Hotellets första intryck och den främsta kunskapsbanken för gästen. Att vara en servicestjärna i receptionen kräver en hel del och att sakna personal kan kännas hopplöst. Vi vet känslan, vi har själva varit där.

RestaurangAssistans har i år bemannat och rekryterarat hotell och restaurangtjänster i exakt 20 år och vi har flertalet receptionsentreprenader runtom i landet. Vi har egna dedikerade kund- och personalansvariga som alla har gedigen erfarenhet från branschen så vi vet vad som krävs i en reception och hur tufft det kan vara att bemanna till tider...

Det behöver däremot inte vara så tufft. Ett samtal till oss så löser vi resten:

- Ni når oss mellan kl. 06:00-00:00 alla dagar om året med personlig service

- Vi har personal på plats inom 2 timmar från bokningstillfället

- Vi sköter alla anställningar, uppföljningar, löne- och avtalsfrågor med personalen

- Vår personal har erfarenhet från flera olika bokningssytem och vi vidareutbildar i fler system

- Vår personal är flexibla och tillgängliga för båda dags-, kvälls- och nattpass

- Ni kan boka allt från ett kort pass på 5 timmar till längre schemarader och vikariat

- Vi ska leverera till 100%, uppstår missnöje så betalar ni inte - nöjd kund garanti kallar vi det

Eller så väljer ni den ännu enklare lösningen - att outsourca avdelningen till oss! Vi tar gärna fram en kostnadsfri offert.

På grund av hög efterfrågan så har vi nu utökat våra personalpooler med erfaren personal inom reception. Tveka inte att testa oss eller ta kontakt för mer info!

Med vänliga hälsningar - Hotellpersonalansvariga på RestaurangAssistans

Stockholm                                              Göteborg                                             Malmö

Nicole Naji                                               Peder Vikström                                    Viktoria Venbakken

nicole@restaurangassistans.se              peder@restaurangassistans.se           viktoria@restaurangassistans.se

08-22 40 66                                             031-13 80 66                                        040-12 86 60

RestaurangAssistans är Sveriges ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vår verksamhet bygger på kvalitativ och effektiv bemanning av vår erfarna personal. Vi utgår från kundens behov och erbjuder allt från kortsiktiga lösningar till entreprenader, skräddarsydda direkt för kunden.