Hoppas att allt är bra!

Hej kunder, vänner och branschkollegor,

Denna pandemi är något vi aldrig tidigare upplevt, vi på RestaurangAssistans hoppas att ni alla har hälsan i behåll.

Besöksnäringen är extra utsatt i denna kris, hur det ser ut för just er och eran verksamhet?

Vi hoppas och ser om än i väldigt liten och varierande skala, att det börjar bli lite mer aktivitet. Troligtvis så har vi en ganska ojämn tid framför oss där det kan vara svårt att förutspå personalbehovet. Vi ser redan nu en liten trend hos våra kunder att sitta med en minimal fast personalstyrka och istället hyra in vid toppar.

Vi vill att ni ska veta att vi står redo för er, om det så är för ett akut 5-timmars pass eller en hel schemarad med full flexibilitet.

Vi har fortfarande starka personalpooler med medarbetare som ser fram emot att få ta hand om era gäster.
Det är bland annat kockar, servispersonal, bartenders, biträden, diskare, rums städare och receptionister, men vi löser det mesta efter era behov.

Ni kan mejla eller ringa till oss och få personlig service mellan 06:00-22:00 året om.

info@restaurangassistans.se

Stockholm - 08-22 40 66

Göteborg 031-13 80 66

Malmö - 040- 12 86 60

Passar på att önska er en riktigt fin sommar och hoppas att vi hörs snart!

Soliga hälsningar,

RestaurangAssistans

RestaurangAssistans är Sveriges ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vår verksamhet bygger på kvalitativ och effektiv bemanning av vår erfarna personal. Vi utgår från kundens behov och erbjuder allt från kortsiktiga lösningar till rekrytering och entreprenader, skräddarsydda direkt för kunden.