Outsourca er städavdelning och betala endast per städat rum

Vill ni behålla er städavdelning med samma personal, samma kvalité men samtidigt säkra era kostnader? Eller önskar ni kanske konkurrenssätta ert befintliga städbolag? Oavsett så har vi en trygg lösning för er!

Vi på RestaurangAssistans har funnits i 20 år och jobbar idag med ett trettiotal städentreprenader. Vi skräddarsyr utefter våra kunders behov och erbjuder en helt rörlig kostnad som varierar utefter beläggningen utan att det påverkar era kvalitetskrav och policys.

Vi lägger upp en så enkel prismall som möjligt där det mesta kan ingå i rumspriset om så önskas. Vi inkluderar alltid arbetsledning på plats alla dagar i veckan samt en dedikerad person från vår hotellavdelning som blir ytterst ansvarig för entreprenaden. Vår modell har visat sig vara väldigt framgångsrik, något som våra nuvarande kunder, både stora som små kan intyga.

För mer information eller en kostnadsfri offert är ni varmt välkomna att kontakta mig:

Michaela Larsson
marknads- och försäljningsansvarig
michaela@restaurangassistans.se

RestaurangAssistans är verksamma inom hela HORECA segmentet. Vi har städenreprenader i Stockholm, Uppsala, Västerås Göteborg, hela södra Sverige och Oslo. Vi är en av de snabbast växande och mest eftertraktade aktörerna på marknaden. Vi har långvariga samarbeten med flera hotellkedjor och referenser finns att tillgå.