Sommar, sol och matsalsavdelningen i Stockholm!

Report this content

Nina Bergman är vår områdesansvarig för matsalsavdelningen i Stockholm. Hon började arbeta hos oss i oktober 2018 och har sedan dess försökt lära känna både våra nuvarande och potentiella kunder men framförallt vår personal.

Många av er har därför säkert redan träffat eller pratat med Nina men vi tänkte ändå att en kort presentation kunde vara på sin plats:

Nina är uppvuxen söder om söder men har bott många år i Göteborg och Norge innan hon flyttade tillbaka till Stockholm och började arbeta hos oss på RA. I Norge arbetade hon bl.a. som driftchef på en vinbar med nattklubbsverksamhet och restaurangchef på DS Louise på Aker Brygge. Hon har utbildat sig i Schweiz med en BSc i Hospitality management samt avlagt sommelierexamen i Oslo.

Inför Ninas första sommarsäsong hos oss på RestaurangAssistans så har hon säkrat upp med mycket kompetent personal. Med vår flexibilitet kan vi vara en attraktiv arbetsgivare och med vår gedigna branschkunskap så kan vi även lära upp ny personal utefter våra kunders olika koncept och önskemål.

Några av de tjänster som Ninas avdelning erbjuder för bemanning eller rekrytering:

* A la carte servis

* Bankettservis

* Frukostservis

* Bartender

* Runner

* Garderobiär

* Barista

* Restaurangbiträde

* Hovmästare

Vill ni boka ett möte med Nina eller hyra personal i sommar? Tveka då inte att höra av er till henne!

08-22 40 66 (07:00-17:00) /0709-22 40 30 (17:00-00:00)

nina.bergman@restaurangassistans.se

Givetvis kan vi även hjälpa er med andra tjänster inom hotell och restaurang, skulle det vara intressant så sätter vi er mer än gärna er i kontakt med någon av Ninas kollegor! Vi finns tillgängliga mellan kl. 06:00-00:00 sju dagar i veckan året om.

RestaurangAssistans är Sveriges ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vår verksamhet bygger på kvalitativ och effektiv bemanning av vår erfarna personal. Vi utgår från kundens behov och erbjuder allt från kortsiktiga lösningar till rekrytering och entreprenader, skräddarsydda direkt för kunden.