Vems tur är det att ta hand om disken?

Lägger ni mycket tid på att bemanna, leta personal och täcka upp vid sjukanmälningar?

Låt oss göra det istället! Vi gör det gärna och fördelarna med att anlita oss är många:

•  Ni får upplärd personal på plats inom 2h från bokningstillfället
  •  Vi tar hand om alla anställningar samt all kringhörande logistik, lönehanteringar, utvecklingssamtal, kontakt med HRF m.m.
  •  Ni får återkommande personal handplockade utefter era önskemål
  •  Vi står för ersättare samt all uppföljning kring sjukskrivningar och rehab
  •  Vi anlitar inga underleverantörer, följer HRF/Visitas kollektivavtal och all personal är kontrollerade mot belastningsregistret

Outsourca disken?

Vi märker en ökad efterfrågan på att lägga över hela avdelningar på entreprenad hos oss. Vi har förstått att vår styrka i och med att vi är den största nischade aktören i branschen är att vi har gott om erfaren personal som redan är kvalitetssäkrade ute hos våra kunder och att vi kan hålla ett lågt marknadspris. Vi har dessutom erfarenheten och kunskapen så att våra kunder kan känna sig trygga med vår leverans.

Vi firar 20 år i år! Vill ni vara med på vår fortsatta resa eller kanske veta mer om hur det fungerar med bemmaning eller entreprenad i disken? Tveka inte att höra av er så kommer vi gärna ut och presenterar oss närmare.

Göteborg                                                  Malmö

Douglas Lundgren                                 Peder Vikström                                         Viktoria Venbakken

douglas@restaurangassistans.se           peder@restaurangassistans.se                viktoria@restaurangassistans.se

08-22 40 66                                              031-13 80 66                                            040-12 86 60

RestaurangAssistans är Sveriges ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vår verksamhet bygger på kvalitativ och effektiv bemanning av vår erfarna personal. Vi utgår från kundens behov och erbjuder allt från kortsiktiga lösningar till entreprenader, skräddarsydda direkt för kunden.