Bästa kortet på marknaden…visste vi väl!

Ok, vi medger – vi är en liten kortaktör på den svenska marknaden…men vem har sagt att liten är dåligt? Nu vet vi att vårt betalkort Supreme Card Gold faktiskt är ett stort kort. Kanske Sveriges allra största! Åtminstone om man ska tro experterna på Söderberg & Partners när de nu väljer just vårt kort som deras val i en djungel av kreditkort.

Bakgrunden är att Söderberg & Partners, ledande inom försäkringsförmedling och analys av finansiella produkter, har gjort en noggrann jämförelse bland svenska kredit- och betalkort. Resurs Banks kort, Supreme Card Gold, får grönt betyg i analysen och nu väljer Söderberg & Partners att rekommendera Resurs Banks kreditkort mot sina kunder. Supreme Card Gold rankades i kategorin som fick högsta betyg tillsammans med Re:member Master Card, Swedbank Master Card och OKQ8 Visa.

När Söderbergs & Partners sedan skulle välja ett kort att rekommendera sina kunder föll valet på Supreme Card Gold från Resurs Bank. Det tycker förstås vi är fantastiskt! Ännu mer fantastiskt är att Söderberg & Partners därmed hjälper svenska konsumenter att hitta och välja klokt bland en uppsjö av kort. Om du vill plugga på mer om detta gå in på www.soderbergpartners.se/kortinfo.html

Nu ser vi fram emot att fler får upp ögonen för vårt uppstickarkort och stolta tackar vi för Söderberg & Partners fina betyg!

Olof Engvall – kommunikationschef på Resurs Bank, som ger ut Supreme Card Gold

Om vårt kort Supreme Card

Resurs Banks betalkort Supreme Card Gold lanserades 2005 och har valts av uppemot 100 000 kunder. Kortet erbjuder attraktiva möjligheter till delbetalning, ett generöst bonusprogram, låg årsavgift, SMS-kvitto på köp, reseförsäkring och rabatter bara för att nämna några styrkor. www.supremecard.se