Premiär för Supreme Card World. Ett kort i världsklass.

Supreme Card World ger tillgång till flygplatslounger, concierge service, semesterboende etc

Nu lanseras Supreme Card World. Resurs Banks mest innehållsrika kreditkort. Kortet erbjuder en helt ny nivå av attraktiva tjänster och mervärden samt Supreme Cards populära poängprogram. Däribland flygplatslounger, conciergeservice, semesterboenden över hela världen och trygghetstjänster utöver det vanliga. Dessutom till ett mycket attraktivt pris.

Supreme Card World är ett kreditkort som gör det enkelt att upptäcka världen och som gör vardagen smidigare och tryggare. Det är ett fullmatad kort som innehåller nyheter och mervärden jämfört med andra kort på marknaden. Ett kort för den medvetna och aktiva kortanvändaren som uppskattar ökad service och det lilla extra i livet. Tjänster som Concierge Service, Priority Pass, Endless Vacation Rentals, StopService, nyckelservice, meddelandeservice, ID-skydd, nödkontanter, nödbiljetter, SMS-kvitto och bonuspoäng skapar ett kort med attraktiva och användbara/exklusiva mervärden. Dessutom med extra lager av trygghet och säkerhet kopplade till kortet, till det konkurrenskraftiga priset av 89 kronor i månaden.

-       Det här är ett drömkort. Kortet är svaret på ett ökat intresse för mervärden och service som gör livet både roligare och enklare för kortanvändarna. Med Supreme Card World introducerar vi ett urstarkt koncept, dessutom till ett attraktivt pris som vi tror att kunderna kommer att tycka mycket om, säger Joakim Wallin, chef kreditkort Resurs Bank.

Kortet lanseras inledningsvis i Sverige och kompletterar den framgångsrika kortfamiljen Supreme Card, med koncepten Gold, Woman och Green. I Sverige har Supreme Card sedan 2005 vunnit stor popularitet och används idag av över 130 000 kunder.

För mer information om kortkonceptet Supreme Card World besök www.supremecard.se

Joakim Wallin, chef kreditkort Resurs Bank

Tel: 0736-44 33 56     joakim.wallin@resurs.se