Resurs Bank lanserar Supreme Card-app för Android-telefoner

Resurs Banks app för Androidtelefoner

Nu lanserar Resurs Bank en helt ny app för Androidtelefoner. Appen låter användare av kreditkortet Supreme Card administrera kortet direkt från en smartphone. Kunderna kan kontrollera inköp, saldo och poäng, styra sms-kvitto och växla in poäng i poängshoppen. Appen finns nu att ladda ner från Android Market.

Supreme Card är Resurs Banks familj av generösa kreditkort. Med den nya appen kommer användarna av korten att kunna se uppdaterade saldon, växla in bonuspoäng mot produkter, hantera sina sms-kvitton, höja sin kredit, få erbjudanden och mycket mer.

–       Med lanseringen har vi både en app för iPhone och en för Androidtelefoner och möter därför en tydlig efterfrågan från våra kunder. Efterfrågan på just appar för Androidtelefoner har varit väldigt stark den senaste tiden och med lanseringen har vi ett komplett erbjudande av appar till smartphones, säger Fredrik Casta, affärsutvecklare på Supreme Card.

Supreme Card-appen fungerar oavsett vilket Supreme Card-kort kunden har. Supreme Card Gold, Woman eller Green. Nyligen uppdaterades appen för iPhone med nya säkerhetsfunktioner som gör det möjligt att tillfälligt spärra korten för utlands- och Internet-transaktioner. Funktionen kommer inom kort att lanseras även i den nya Android-appen.

Appen för Android laddas ner på: https://market.android.com/details?id=se.supremecard.android

För information och ansökan om Resurs Banks betalkort Supreme Card www.supremecard.se