Resurs Bank lanserar Supreme Card-applikation för iPhone

Supreme Cards APP visar sida för GOLD-kortet

Nu lanserar Resurs Bank en helt ny applikation för iPhone. Appen låter användare av kreditkortet Supreme Card administrera kortet direkt från en iPhone. Kunderna kan kontrollera inköp, saldo och poäng, styra sms-kvitto, hitta närmaste bankomat och växla in poäng i poängshoppen. Appen finns att ladda ner från App Store.

Supreme Card är Resurs Banks familj av generösa kreditkort. Med den nya iPhone-appen kommer användarna av korten att kunna se uppdaterade saldon, växla in bonuspoäng mot produkter, hantera sina SMS-kvitton, höja sin kredit, få erbjudanden och mycket mer.

–       Våra kunder har frågat efter en app en tid och nu kommer den. Vi har många mycket nöjda användare av Supreme Card och hoppas nu att appen faller dem i smaken och stärker den nytta de har av sitt kort. Dessutom ser vi fram emot deras feedback på appen för att kunna utveckla den ytterligare, säger Fredrik Casta, affärsutvecklare på Supreme Card.

Appen fungerar oavsett vilket Supreme Card- kort kunden har. Gold, Woman eller Green, samtliga kort omfattas av tjänsten som kostnadsfritt erbjuder: saldo, antal bonuspoäng, beställning i poängshopen, höjning av kredit, aktivering av SMS-kvitto, kortansökningar, hitta bankomat, värva vän och nya erbjudanden.

–       Inom kort kommer vi att lansera en app för fler plattformar och dessutom fortsätta utveckla appen med fler, smarta funktioner till nytta för våra kortkunder, säger Fredrik Casta, affärsutvecklare Supreme Card.

Supreme Cards app för iPhone har utvecklats i samarbete med företaget Smartrefill.

För information och ansökan om Resurs Banks betalkort Supreme Card www.supremecard.se

För mer information, kontakta:

Fredrik Casta, affärsutvecklare Resurs Bank

Tel: 0736-61 21 26. E-post: fredrik.casta@resurs.se