Resurs Bank partner NetOnNet får utmärkelsen ”Årets e-handel”

Elektronikkedjan NetOnNet har vunnit den prestigefyllda utmärkelsen ”Årets e-handel” vid årets Web Services Awards.
Kedjans webbaserade e-handelslösning är därmed Sveriges bästa e-handelsplattform.

Resurs Banks e-handelslösning för betalning i webbshopar har utvecklats med 30-årig erfarenhet av detaljhandel i ryggen. Med Resurs Bank kan kunder snabbt och säkert välja att betala sina köp, på webben såväl som i butik.

-       Vi skickar ett stort grattis till NetOnNet för den hedrande utmärkelsen och delar glädjen med dem eftersom vi det senaste året arbetat hårt med att bidra till innehållet i deras betalningslösning, säger Christoffer Norrthon, chef Säljfinans Resurs Bank.

I samarbete med Resurs Bank kan NetOnNets kunder välja flexibel betalning oavsett om de handlar i butik eller på webben. I webbshopen www.netonnet.se väljer kunderna bland Resurs Banks olika betalningsalternativ och kan betala allt direkt eller dela upp betalningarna räntefritt. Med upp till 60-dagars faktura/kredit, flexibla delbetalningar och snabbare betalning till näthandlare vinner Resurs Banks e-handel allt större erkännande på marknaden.

För mer information om utmärkelsen www.webserviceaward.com

För mer information, kontakta:

Christoffer Norrthon, chef Säljfinans på Resurs Bank

Tel: 042-38 20 70. christoffer.norrthon@resurs.se