Retailbyrån WorkShops första kampanj för Täby Centrum

Report this content

Under vecka 16 syns Täby Centrums första stora kampanj tillsammans med WorkShop. Kampanjen går utomhus på 400 bussbaksidor samt på helsidor i SvD. Konceptet är byggt med Täbybon i centrum, Täby Centrum. Och det breda utbud som en av Sveriges största handelsplatser kan erbjuda.

- ”Vi lanserar nu ett nytt reklamkoncept och ett nytt manér som ska leva under den ombyggnadsperiod som startar nu i vår och är klart först ca 2015”, säger Kate Rutter Centrumchef på Täby Centrum. ”Det är väldigt viktigt att vi inte tappar kunder i vårt centrum under denna period. Här blir samarbetet med WorkShop extremt viktigt.” - WorkShops uppdrag har varit att ta fram en kommunikationsplattform, mediaval samt ett koncept för reklamen under denna kritiska period. ”Täby Centrum valde oss för att vi kan retail, både strategiskt men också hur kommunikation påverkar och fungerar i den miljön” säger Fredrick Sandström, projektledare på WorkShop. Övriga medlemmar i arbetsgruppen är Anders Carleö – AD, David Bogh Lind – copy, Anki Myhr – produktionsledare och Helena Bergendahl – original. För ytterligare information kontakta: Fredrick Sandström Telefon: 08-442 00 30. Mobil: 0709 – 70 73 98.

Taggar: