Bästa gåvan till en person som redan har allt? Ett personligt designat presentkort giltigt på över 250 hotell

Stockholm, 27 november 2012: En av världens största hotellkedjor, Rezidor Hotel Group, lanserar nu den perfekta julklappen till den som redan har allt: ett unikt presentkort till hotellen Radisson Blu, Park Inn by Radisson och Hotel Missoni över hela Europa och Mellanöstern. Möjligheten att lägga till ett fotografi gör att presentkortet, som köps på nätet, kan utformas med en unik och personlig design.

Det personliga presentkortet går lätt att köpa på www.radissonblu.com/giftcard. Kunden laddar enkelt upp en bild från sitt skrivbord eller från Radissons bildarkiv, lägger till den summa som presentkortet ska vara på (20, 50, 75, 100 eller 150 EUR), skriver in till vem kortet ska skickas och betalar. En avgift på endast 4 EUR tillkommer för presentkort med personlig design.

Med det personliga presentkortet från Rezidor är alla reseupplevelser möjliga – oavsett om den lyckliga mottagaren drömmer om en spabehandling på Irland, en shoppingweekend i London, en mysig middag eller en stadssemester i Rom. Presentkortet kan användas på över 250 hotell i 34 länder och är giltigt i 2 år.

Mer om Radisson Blu och Park Inn by Radisson

Rezidors dynamiska mellanklasskedja fokuserar på en färgglad inredning och prisvärd hotellupplevelse med bekväma sängar, perfekt städade rum samt trevlig service. Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad Hotell, som ligger i Stockholms trendiga stadsdel Hammarby Sjöstad, passar både affärs- och fritidsresenärer. Endast 5 minuter från Arlanda flygplats ligger Park Inn by Radisson Stockholm Arlanda Hotell, bekvämt och nära flygplatsen. Radisson Blu är ett förstklassigt hotellmärke som fokuserar på förstklassiga lägen. I Stockholm finns det flera Radisson Blu-hotell, där exempelvis Radisson Blu Royal Viking, Hotell Stockholm ligger i hjärtat av Stockholm, vid Stockholms Central.  I Göteborg ligger Radisson Blu Scandinavia Hotell, Göteborg, centralt och nära stadens shoppingstråk och i Malmö finns bland annat Park Inn by Radisson Malmö Hotell, perfekt beläget i trendiga Västra Hamnen.

Rezidor Hotel Group är ett av de snabbast växande hotellföretagen i världen och är medlem i Carlson Rezidor Hotel Group. Gruppen har en portfolio innehållande 430 hotell i drift eller under utveckling, med närmare 95 000 rum i över 70 länder.

Rezidor driver varumärkena Radisson Blu och Park Inn by Radisson i Europa, Mellanöstern och Afrika, samt Club Carlsons förmånsprogram för stamgäster. Rezidor utvecklar och driver även det nya livsstilsvarumärket Hotel Missoni under ett världsomspännande licensavtal med det legendariska italienska modehuset Missoni.

I november 2006 börsnoterades Rezidor på Stockholmsbörsen. Carlson, ett privatägt, globalt hotell- och reseföretag med bas i Minneapolis (USA), är största aktieägare. Huvudkontoret för Rezidors bolagsledning finns i Bryssel, Belgien. För mer information, besök www.rezidor.com och www.carlsonrezidor.com.