Rezidor Hotel Group Global Sales Sweden förstärker sitt säljteam med ny medarbetare

Beatrice Wallblom är ny Sales Manager – Global Sales Sweden för Rezidor Hotel Group

Beatrice har gedigen bakgrund inom Key Account Management för ett av de ledande företagen inom flygträningsindustrin. Hon har flera års erfarenhet av förhandling på internationell nivå med stora globala företag inom den östeuropeiska regionen.

– Det känns otroligt spännande och intressant att få vara med och utveckla försäljningen i en av världens största och mest dynamiska hotellkoncerner, Carlson Rezidor Hotel Group, säger Beatrice Wallblom.

– Vi är mycket glada att Beatrice intar rollen som Sales Manager och hennes internationella bakgrund är en stor tillgång för vårt globala företag och vi är övertygade om att hon kommer att göra ett utmärkt jobb, säger Anette Ravn Jensen, Director of Global Sales – Norden.

Radisson Blu Hotels & Resorts och Park Inn by Radisson

Radisson Blu fokuserar bland annat på spännande atmosfär, ikoniska byggnader och förstklassiga lägen. I Sverige hittar man dessa lyxiga hotell i större städer, så som Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Boka lyxigt hotellboende på en av Stockholms mest populära mötesplatser och du kan bo på centrala Radisson Blu Scandinavia Hotell, Göteborg när du är på besök i den charmiga staden. Eller varför inte testa Radisson Blu Riverside Hotel, Göteborg som öppnar nu på måndag (18 mars)?

Park Inn by Radisson är en mellanklasskedja och erbjuder bekväma sängar, fräscha rum och trevlig service. Hotellen finns i större svenska städer och du kan boka ett bekvämt hotellboende nästa gång du är i Uppsala eller välja ett centralt hotell i Solna, under ditt nästa Stockholmsbesök

För mer information, vänligen kontakta:

– etablerad i början på 2012 – är en av världens största och mest dynamiska hotellkoncerner. Carlson Rezidor Hotel Groups portfölj innehåller mer än 1 300 hotell. Koncernen har en global närvaro i 80 länder och en stark uppsättning globala varumärken (Radisson Blu, Radisson®, Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson, Hotel Missoni och Park Plaza®). På de flesta av koncernens hotell kan gäster använda lojalitetsprogrammet Club Carlson, ett av världens mest givande förmånsprogram för återkommande gäster. Carlson Rezidor Hotel Group och koncernens varumärken har mer än 80 000 anställda. Carlson Rezidor Hotel Group har sitt huvudkontor i Minneapolis, USA, och i Bryssel, Belgien. http://www.carlson.com; http://www.rezidor.com