Tripadvisors medlemmar ger toppbetyg till Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad!

Stockholm, 30 juli 2012: För andra året i rad ger världens största hotellrecensionssajt Tripadvisors användare Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad Hotel betyget 4,5 av 5 möjliga. Cirka 300 personer har betygsatt hotellet, som därmed placerar sig på plats 14 av de 161 Stockholmshotell som betygssatts.

Detta Stockholm-hotell har ett ski in, ski out läge precis vid foten av Stockholms enda skidbacke, Hammarbybacken. Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad Hotel är ett centralt hotell i Stockholm city och ligger en kort promenad från Lumabryggan där gästerna kan ta båten till Södermalm och under sommarmånaderna även till Djurgården och city.

Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad har också komfortabla lösningar gällande möteslokaler, Stockholm. Utsikten, läget, den goda servicen och hyggliga prisnivån beröms oftast i recensionerna.

- Vi är jätteglada att återigen få bekräftat att Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad Hotel uppskattas av våra gäster. Hotellet ligger i en spännande och levande stadsdel som både är lättillgänglig och trendig. Vi har både affärsresenärer och semestrande familjer bland våra gäster och ser att samtliga uppskattar våra rymliga rum med sin fantastiska utsikt genom stora panoramafönster. Det är också roligt, att vår strävan att alltid ge service som är litet mer än vad gästerna förväntar sig, uppmärksammas, säger Park Inn by Radisson Stockholm Hammarby Sjöstad Hotels General Manager Michael Repser.

Om Park Inn by Radisson

Park Inn by Radisson är ett modernt och innovativt hotellvarumärke i mellanklassegmentet inom Rezidor Hotel Group, med verksamhet på global, nationell och lokal nivå. Park Inn by Radisson erbjuder problemfri komfort, personlig service och god valuta för pengarna. Hotellen är funktionella, praktiska och viktigast av allt välstädat fräscha och väl underhållna hotellrum, Stockholm.

Bolagets nuvarande portfolio innehåller mer än 160 hotell i drift och under utveckling över Europa, Mellanöstern och Afrika.

För mer information, besök www.parkinn.se

Carlson Rezidor Hotel Group – etablerad i början på 2012 – är en av världens största och mest dynamiska hotellkoncerner. Carlson Rezidor Hotel Groups portfölj innehåller mer än 1 300 hotell. Koncernen har en global närvaro i 80 länder och en stark uppsättning globala varumärken (Radisson Blu, Radisson®, Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson, Hotel Missoni och Park Plaza®). På de flesta av koncernens hotell kan gäster använda lojalitetsprogrammet Club Carlson, ett av världens mest givande förmånsprogram för återkommande gäster. Carlson Rezidor Hotel Group och koncernens varumärken har mer än 80 000 anställda.

http://www.carlson.com; http://www.rezidor.com