RhoVac AB deltar vid två internationella konferenser samt en investerarträff i Sverige.

RhoVac AB (”RhoVac”) meddelar idag att bolaget kommer i maj att närvara vid Aktiespararnas Aktiefrukost, Stockholm  och på 3rd Annual Advances in Immuno-Oncology Congress, London, UK. I juni kommer RhoVac att delta på International Convention, Boston, USA.

RhoVacs VD Anders Ljungqvist kommer att presentera status och planer för bolagets läkemedelskandidat RV001 på Aktiespararnas Aktiefrukost, på Operaterrassen, Stockholm den 3 maj 2018. Anmälan till detta event sker via https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/aktiefrukost-stockholm-3-maj.

Anders Ljungqvist kommer också att närvara på 3rd Annual Advances in Immuno-Oncology Congress, 24 - 25 maj 2018 i London, UK (https://www.immunooncology-congress.com/). Hit kommer inte bara forskningsinstitut utan även globala läkemedelsbolag och bioteknologiska företag.

RhoVac kommer även delta vid Biotechnology Innovation Organizations (BIO) konferens International Convention i Boston, USA, mellan den 4 -7 juni 2018. Vid BIO deltar cirka 1 100 bioteknologiska företag, akademiska institutioner och andra relaterade organisationer i USA och över 30 länder är representerade.