Biljetter till Swedish House Mafia auktioneras ut till förmån för Stockholms Stadsmission

Nu får fans en extra chans att gå på Swedish House Mafias slutsålda konsert på Friends Arena i Stockholm. Stockholms Stadsmission har fått möjligheten att auktionerar ut 20 biljetter till konserten 23 november på Tradera. Alla biljettintäkter från auktionerna går oavkortat till Stockholms Stadsmissions verksamheter för människor som lever i utsatthet.

Swedish House Mafias sista framträdande i Sverige sker med tre konserter i Friends Arena i Solna, som snabbt blev slutsålda. Nu finns chansen att via Tradera bjuda på biljetter till konserten den 23 november – samtidigt som man gör gott för människor i utsatthet.

Sammanlagt finns 20 biljetter med sittplats och de auktioneras ut i par. Alla auktioner är döpta ”Swedish House Mafia till förmån för Stockholms Stadsmission”. Auktionerna stängs torsdag 22 november kl 00.00.

För att komma till Stockholms Stadsmissions auktioner av biljetter till Swedish House Mafia besök: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2338784

Åldersgräns på biljetterna är 18 år.

Tack till Swedish House Mafia som har sponsrat med biljetterna.

Merete Forssberg Madshus, Ansvarig företagssamarbeten Stockholms Stadsmission

08-68 42 30 53, merete.forssberg@stadsmissionen.se

Om Stockholms Stadsmission

Stockholms Stadsmission är en ideell förening, fristående från stat, kommun och kyrka som samarbetar med kommun, landsting och andra ideella organisationer. Vi bedriver verksamheter för människor i hemlöshet och missbruk, barn, ungdomar och äldre. Stockholms Stadsmission bedriver också skolverksamhet och sociala företag. Arbetet utförs av anställd personal och volontärer. Verksamheten finansieras med gåvomedel från enskilda givare, företag, församlingar, fonder och stiftelser, bidrag från stat, kommun och landsting och intäkter från vår affärsverksamhet.