Ny VD Nordic Aero

Nordic Aero är en del av Aviator Group med verksamhet i hela Norden. Nu fortsätter företaget att utveckla verksamheten genom att förstärka ledningsgruppen med en ny VD.

Den 1 september 2013 tillträder Ola Strangeways som VD för Nordic Aero. Han kommer närmast från rollen som Operations Director på Havaş Europe och har även lång erfarenhet från SAS. Paul Synnott, som tidigare haft dubbla roller, fokuserar nu på uppdraget som CEO för moderbolaget Aviator.

-        I Ola Strangeways har vi hittat en person med gedigen erfarenhet av branschen som brinner för markservice och som är duktig på att skapa goda, långsiktiga relationer, säger en nöjd Paul Synnott, CEO, Aviator.

-        Hela flygbranschen står inför stora utmaningar. Vi som servicebolag måste underlätta för våra kunder att ge bra serviceupplevelser till resenärerna. Det gäller att hitta smarta, effektiva lösningar som gör kunder och resenärer nöjda. Jag ser verkligen fram emot hösten, avslutar Ola Strangeways.

Vid frågor, kontakta
Paul Synnott, CEO Aviator
Paul.synnott@aviator.eu
+46 70 7300320