FactoryTalk®AssetCentre V 4.0 är nu tillgänglig

FactoryTalk®Asset Centre nya version 4.0 erbjuder ett centraliserat verktyg för att säkra, hantera, spåra och rapportera automationsrelaterad anläggningsinformation för hela företaget, och kanske viktigast av allt, detta kan ske automatiskt, vilket gör att hanteringen sköts enkelt av de anställda.

FactoryTalk®AssetCentre kan påverka drifttid, produktivitet, kvalitet, de anställdas säkerhet eller förordningar och andra direktiv. Oavsett vad kan FactoryTalk®AssetCentre och dess flexibla, skalbara lösning hjälpa organisationen att uppfylla målen för anläggningens produktionstid.

FactoryTalk®AssetCentre stödjer både Rockwell Automations produkter och tredje parts levererade utrustning.

Nya egenskaper för AssetCentre 4.0 inkluderar:

FactoryTalk®AssetCentre Disaster Recovery for Siemens S7

(artikelnummer: 9515-ASTDRSMNS7E)

FactoryTalk®AssetCentre Disaster Recovery for Siemens S5

(artikelnummer: 9515-ASTDRSMNS5E)

FactoryTalk®AssetCentre Disaster Recovery for Generic FTP

(artikelnummer: 9515-ASTDRFTPENE)

Support för nya operativmiljöer är:

•                    Microsoft SQL2008

•                    Windows 7 (endast AssetCentre Client, 32/64 bit)

•                    FactoryTalk® serviceplattform CPR9 SR3

Presskontakt Susan Rose, tel. +46 73 300 30 10, susa@susanrose.se